Jak mohu zboží reklamovat?
Zakoupený výrobek s dokladem o koupi přineste do našeho autorizovaného servisu nebo zašlete společně s příslušenstvím, kopií dokladu o zakoupení, přesným popisem závady a kontaktními údaji včetně e-mailové adresy.
Zakoupený výrobek s dokladem o koupi přineste do našeho autorizovaného servisu nebo zašlete společně s příslušenstvím, kopií dokladu o zakoupení, přesným popisem závady a kontaktními údaji včetně e-mailové adresy.
Ano, pro technickou podporu na prodávané výrobky se obraťte na naše oddělení technické podpory: servis.brno@fwg.cz
S projektem včetně cenové nabídky pro zákazníka Vám poradíme a můžeme poskytnout i šéfmontáž při její realizaci. Pokud budete mít zájem dále nabízet komunikační zařízení, můžeme Vám poskytnout obchodní i technické školení.
Ano, tzv. Dropshipping lze využít. Zboží můžeme zaslat zákazníkovi na adresu dle Vašich dispozic.
Od předání zboží dopravci počítejte s doručením následující pracovní den. Délka doručení zboží se může lišit dle aktuální situace a například během Vánočního období se může prodloužit. O stavu objednávky vás budeme průběžně informovat pomocí e-mailu.
V sekci Pro partnery vyplňte kontaktní formulář a my se Vám co nejdříve ozveme.
Pavel Pařil [email protected]
KS v Brně, odd. C, vl. 121669